parisstyle

parisstyle

Napsütötte Toszkána és Liguria

2014. október 15. - brigastreetstyle

Tegnap délután egyik ismerősömmel utaztam haza. Az úton az erdélyi nyaralása képeit nézegettük, amikor szóba került a következő útiterve, Milánó. Mivel én voltam már ott egy egynapos "gyorstalpalón", kíváncsi volt a véleményemre. Azonnal mondtam, hogy ne, ne, ne. Már régebben is ajánlottam Toszkánát, és Liguriát neki, és Milánó helyett most is azonnal mondtam, hogy arrafelé vegye az irányt. A miértet a lenti képek azt hiszem megmagyarázzák. 

Személyes tapasztalat alapján az autóval való utazást mondanám (vagy repülő és autóbérlés). Szállásunk Montecatini Termében volt, ami tökéletes hely Toszkána és környéke felfedezésére. Mellesleg a bookingon korrekt áron vannak már szállások ott, amik tartalmazzák a reggelit is (ellentétben a párizsi szállásokkal, ahol külön kell fizetni értük). 

Az úton mi tettünk egy kitérőt Bolognába, Maranellóba, hazafelé Velencébe. Ami pedig kötelező, ha a környéken vagyunk az Cinque Terre.

Az út azért is maradt emlékezetes, mert valószínűleg a legnagyobb "égés" ezen az utazáson történt, Viareggioban, ahová tengeri kütyüket mentünk enni. Leparkoltunk valahová, és megkérdeztük egy éppen ott járótól, hogy mondjon egy jó helyet. Rámutatott egy a hátunk mögött lévő étteremre. Bementünk, de senki nem beszélt se angolul, se németül. Étlap egyáltalán nem volt, így árakat se tudtunk. Kérdezték, hogy antipasti? Amire én annyit tudtam azonnal rávágni, hogy NO PASTA (nem beszélek egyáltalán olaszul), így a pincérlány elrohant, és azonnal hozott vagy 7 tálat, tele tengeri herkentyűkkel (azaz az előételt)....No comment.

SNV84841.JPG

SNV84832.JPG

SNV84838.JPG

IMAG2000.jpg

SNV84934.JPG

IMAG2022.jpg

SNV84951.JPG

SNV84984.JPG

IMAG2040.jpg

IMAG1959.jpg

IMAG1964.jpg

IMAG1901.jpg

Névtelen_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://parisstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr556796431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása