parisstyle

parisstyle

A konzumidiotizmus netovábbja

2014. október 14. - brigastreetstyle

Tegnap este a legismertebb online piactéren nézelődve ütötte meg a szemem a következő hirdetés:

"Michael Kors eredeti nagy papír táska shopper"

untitled.png

Michael Kors eredeti nagy papír táska, shopper. Én nem tudom használni, ezért 1 ft-ról indítom. Minimális tárolásból adódó gyűrődés előfordulhat. A Vogue magazint a méret és viszonyítás miatt tettem a képre, kérésre szívesen adok pontos méreteket. :) Személyes átvételt javaslom, de postázom is, ha kell.

A legdurvább az egészben, hogy a hirdetést 37-en nézték meg, 5 megfigyelője van, és licitáltak is már rá (1 forinton jár), licitlépcső 200.- Ft.

Szétnézve az adott eladó termékei között találtam még egy Michael Kors eredeti nagy papír karton dobozt is.

imagesCAD8G81Z.jpg

"Michael Kors eredeti nagy papír karton doboz. Én nem tudom használni, ezért 1 ft-ról indítom. Az egyik alsó sarkán van egy kb 1 cm-es tárolásból adódó horpadás, itt a papír felső része is meg van repedve picit, de könnyen orvosolható. A Vogue magazint a méret és viszonyítás miatt tettem a képre, kérésre szívesen adok pontos méreteket. :) Személyes átvételt javaslom, de postázom is, ha kell."

A doboznak 7 megfigyelője van, és 1 licit érkezett rá. Licitlépcsője 200.- Ft.

A doboznál a kérdések között találtam egyet.

"Kérdés: Szia! Megvenném a Michael Kors dobozt, papírtáskát, a Burberry papírtáskát és a Gerry Weber táskát. Összesen ezért 2.400.- Ft?

Válasz: Szia! Sajnos ezek közül már 3 aukción van licit, így nem tudok már fix árat tenni rá, de tudsz liciátálni rájuk és így lehet, hogy még olcsóbban a Tiéd lehetnek:-)"

Egy dologban biztos vagyok, a fenti papír táska (eladó szerint "shopper"), és doboz nem 1.- forintért fog elkelni. A vevőt pedig legegyszerűbben egy szóval tudnám jellemezni: konzumidióta.

Na de tényleg, ez komoly?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parisstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr336789537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.10.15. 09:36:28

Mondjuk stílusosabb, mint egy Hummeles sporttáskával flangálni :)

odamondó 2014.10.15. 09:39:12

Nem tudom mit kell háborogni, CBA-ban sem adnak ingyen szaros nejlon szatyrot... ez meg azoknál nagyságrendekkel szebb.

Most még azt hozzátenném, hogy én már csak azért megvenném őket, hogy megnézzem a személyes találkozón mégis kinek futja Michael Kors-ra itthon.

odamondó 2014.10.15. 09:40:27

Valami miatt nem küldte el vagy nem tudom tehát:

1. CBA-ban sincs ingyen a nejlon szatyor ez meg annál szebb

2. én már csak azért megvenném, hogy meglássam kinek futja itthon Michael Kors-ra

Lődörgő Hollandi 2014.10.15. 09:41:39

Sokan járnak ilyenekkel flancból, hogy mutassák, hogy honnan vásárolnak.

Pan Modry 2014.10.15. 09:50:08

@odamondó:
a Michael Kors azert nem egy szuperluxus brand

janji 2014.10.15. 10:03:35

Nem hiszem el, h vki kiad x ezret vmi luxus cuccért aztán meg 200 ért árulja a dobozát.

odamondó 2014.10.15. 10:07:36

@Pan Modry: ja igen azóta ránéztem tüzetesebben igazad van. A standard ruhák teljesen normális árban mennek én amikor még kommenteltem a webshopjukban a collection ruhákat néztem. Azok közt semmi nem volt $600 alatt, de inkább 1000 felett.

brigastreetstyle 2014.10.15. 10:12:43

@odamondó: Nekem van "shopperem", és papírdobozom is. Ha szeretnéd odaadom Neked, személyes átvétellel.

brigastreetstyle 2014.10.15. 10:19:22

@Pan Modry: Nem szuperluxus, ez igaz. Nyilván egy táska ára a Korsban sehol nincs egy Birking baghez képest. Azt azért megjegyzem, hogy egy "normál" méretű táska ára kb. 100 ezer forint körül mozog. A Hamiltonok 100 ezer felett vannak. De nyilván akcióznak a Kors-boltban is, akkor már lehet venni 60ezer forint körül összegben is.

brigastreetstyle 2014.10.15. 11:09:39

@Lődörgő Hollandi: Arra azért kíváncsi vagyok, hogy a cipősdobozt hogy a fenébe fogja mutogatni a vevő. Utcán csak nem hordja magával...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.10.15. 11:20:30

@brigastreetstyle: Dehogynem. Beteszi egy Tesco-s zacskóba. :-)

brigastreetstyle 2014.10.15. 11:45:53

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Erre nem gondoltam, de valószínűleg így lesz:-)

ekat 2014.10.15. 11:54:13

Hát ez durva.... előfordult már egyszer-kétszer az életben, hogy luxusmárkát vettem, de úgy dobtam el a csomagolást, hogy csak na. Mondjuk M. Kors cipősdobozom pont van, de csak azért, mert abban tárolom a cipőt. :)
Amúgy az a véleményem, hogy inkább egy igazi akármilyen márkákú bőrtáska, mint azok a röhejes (műbőr! :D) Vuitton-ok, amikkel a metrón rohangásznak...

brigastreetstyle 2014.10.15. 12:09:53

@ekat: Én is abban tárolom, meg sem fordult a fejemben, hogy pénzt szerezzek értük. Mondjuk azóta viccből gondoltam arra, hogy mi lenne, ha számlákat árulnék. Mondjuk egy LV-számláért mennyit adnának?
A második résszel is tökéletesen egyetértek.

GöTi 2014.10.15. 12:21:03

@janji: lehet, hogy a bejárónő árulja, akivel kidobatták...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.15. 13:57:33

megveszi majd bele teszi a sonkás-vajas zsemlét otthonról...

wirth6 2014.10.15. 14:37:07

Érdemes lett volna szerintem várni a blogbejegyzéssel, amíg 1 forintnál magasabb licit is van az árukra. Mert ez így eléggé ellene hat a mondanivalónak.

brigastreetstyle 2014.10.15. 14:48:53

@wirth6: Lehet igazad van,de nem akartam várni, amíg elfelejtem, vagy eltűnnek a föld színéről a hirdetések. De van, aki vinne 4 papírakármit 2.400.- forintért, szóval már ez is sokat elmond szerintem.

goodjohnwin 2014.10.15. 14:55:05

Az fel sem merült senkiben (mert mindenki magából indul ki?), hogy a vevő nem a BKV-n akarja az ebédját a "menő" papírzacskóban hurcolni, hanem gyűjti a márkázott papírtáskákat? Van ám ennek nemzetközi szinten piaca...
Amúgy minden divatmániás konzumidióta, nem kell ehhez hülyeségekre licitálni. A "birking" táska istenítése is konzumidiotizmus, a H&M felmárkázott, bangladeshi rabszolgákkal gyártatott tervezői kollekciókért sora állók is konzumidióták, a ájfónért sorban állókról nem is beszélve.

brigastreetstyle 2014.10.15. 15:09:07

@goodjohnwin: Lehet, hogy Te lennél a papír táskákra licitáló?:-)
Amúgy nem, nekem az merült még fel, hogy van egy hamisítványa, aztán megveszi hozzá az eredeti táskát, és eredetiként hirdetve adja el:-)

Egy Srác 2014.10.15. 16:48:23

Hmmm... lehet, hogy nem a MÉH-be kellett volna vitetnem a vaskonténert, amiben a Ferrarimat hozták? :/

ex-dr. vuk 2014.10.15. 16:50:29

Milyen taskaval kell jarnom ahhoz, hogy vilagosan latsszon mennyire leszarom ki milyen markaju papirszatyorral a kezeben maszkal?
süti beállítások módosítása