parisstyle

parisstyle

Glamour-napok, avagy kuponturizmus

2014. október 12. - brigastreetstyle

Mondanom sem kell, hogy engem is elért a Glamour-napok őrület. Évek óta a nagy tömeg miatt tudomást sem veszek róla, de pénteken addig mondogattam magamnak és a kollégáknak, hogy ha már van kupon a H&M-be, akkor gyorsan elmegyek fürdőszobaszőnyeget venni, hogy a végén egyik kolléganőm odaadta a H&M kuponját. A fürdőszobaszőnyegből később igazi ámokfutás lett. Hirtelen óriási szükségem lett egy konyharuhára is, és egy konyhai törlőkendőre, aztán persze a Zarába is muszáj volt bemennem (az a fránya poncsó-dolog). És akkor eszembe jutott, hogy hát az alapozóm is elfogyott (irány a Douglas, kupon nélkül persze), jaj de akkor már púder is kell (gyorsan át a MAC-be, ha már úgyis olyan közel vannak egymáshoz).

Persze ez sem volt elég, szombat délelőtt végül elmentem újságot venni, hiszen hirtelen elfogyott mindenem, és be kellett mennem a DM-be, és még ez sem volt elég, mivel a Fressnapfba is mindenképpen el akartam menni (kupon ide-vagy oda, márpedig Audrey cicának most kell megtanulnia hámmal sétálni, nem máskor:-), ha már Fressnapf, akkor a Müllerbe is muszáj benézni (Market Centerben voltam Ferihegyen).

És akkor nézzük, hogy mennyivel is jártam jobban a kuponokkal? (Mondanom sem kell, semmivel, mivel pénteken csak H&M-kuponom volt, DM-ben nem mindenre lehetett használni a kupont, Zarában soha nincs kupon-akció, áh, és amúgy is minek vettem meg ezeket?:-)

7901299800_1_1_1.jpg

Zara poncsó: 14.995.- Ft (Mennyit takarítottam meg rajta? Természetesen semmit.)

IMG_0635.JPG

 

Tony&Guy száraz sampon és balzsam, L'Oreal hajlakk (A száraz sampont a DM-ben vettem, kupon nem volt rá, megtakarítás nulla, ár 3.299.- Ft, a balzsamot és a hajlakkot a Müllerben 2.395.- és 1.590.- Ft -20%.) Ok ez nem minden a Mülleres ámokfutásból, mert ha már -20%, akkor vegyünk hajfestéket, és egy teljesen felesleges Clinique csomagot is, aminek tartalma a lenti képen - még volt benne egy hasonló méretű arctisztító is....)

IMG_0634.JPG

Dove testápoló olaj (2.599.- Ft, ebből 25% engedmény (azaz - 650.- Ft), L'Oreal korrektor (3.199.- Ft helyett 1.600.- Ft (50%), Clarins Ever Matte alapozó (9.990.- Ft, kuponom nem volt). 

IMG_0622.JPG

DM-ben vettem még egy Adidas izzadásgátlót (649.- helyett 325.- forintért). Mac púder (7.800. Ft, engedmény nincs)

IMG_0624.JPGH&M fürdőszobaszőnyeg (1.990.- Ft -20%)

Lényeg, ami a lényeg. Nincs minden termék fotózva, de lássuk, mennyit is spóroltam eme kiruccanásom alatt.

1. H&M

Összesen 694.- forintot.

2. DM

Összesen 2.575.- forintot.

3. Müller

Ezt nehéz megmondani, mert valamit nem én vettem (macskaeledel is van az árban), de összesen 6.745.- forintot, de ha úgy nézem, akkor csak 3.228.- forintot, a parfüm árát leszámolva kiszámoltam).

Szóval a végeredmény egy 6.497.- forintos összeg. A másik oldalról nézve azonban kijön egy kb. 50.000.- forintos összeg (kb. ennyit költöttem). 

A végeredmény ugyanaz persze. Amennyi kedvezményt kaptam a vásárlásoknál, annyi kb. elég lett volna, hogy megvegyem, ami igazán kell (az alapozó).

Persze én is levontam a következtetést, bekerültem a h*lye kuponturista körbe, de tanultam belőle. Soha többé Glamour-napok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parisstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr936784145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

randomuser1 2014.10.13. 10:48:30

bár nem nagyon hiszem, h értettem a lényeget, az tom, h a glamúrnapok egy baromság, de a DM-nek saját kuponrencere van, egész évben a legkülönbözőbb termékekere adnak kedvezményt, ami simán megéri...

opati666 2014.10.13. 11:28:18

Zara poncsó 14.995 Ft! Gratulálok neked, meg az összes lúzernek, aki egy márkanévért hajlandó ezreket fizetni. (semmivel sem rosszabb minőségű noname poncsó nem flancos boltban 3.500-4.500 Ft)

Vili Doli 2014.10.13. 11:31:53

Ha egyszer valamire szükségem van, azt megveszem.

Amire nincs szükségem, azt nem veszem meg. MI EBBEN OLYAN BONYOLULT?

Akármennyire akciós, ha nem kell, nem kell.

randomuser1 2014.10.13. 11:57:01

@opati666: miért is baj, ha valaki a márkanévért fizet?

brigastreetstyle 2014.10.13. 12:02:05

@opati666: Írtam egy 4 kötelező dolog az idei őszre c. bejegyzést, amiben a következő szerepelt:

"Sajnos egyedül a Zara holnapján találtam hordhatóakat, ha bárki tud valami hasonlót hol lehet találni szóljon."

Nem írt senki, de én sem találtam sehol, ahol jártam, minden egyes boltot pedig nyilván lehetetlen megnézni.

HoNeYBiRD 2014.10.13. 12:17:32

@Vili Doli: vannak olyan dolgok amikre mindenképp szükséged van, akkor is ha nincs, illetve éppen nincs
mert mondjuk van elég mosóporod/folyadékod még pár hétre, de most akciós, ezért jobban teszed ha megveszed most, mint 1 hónap múlva teljes áron, ezekre tökéletesen jók ezek a kupon napok, ellenben ha vki impulzus vásárló, mint a cikkíró is, akkor kupon ide vagy oda, nagyjából baszhatja, nem fog spórolni semmit, mert egy csomó szart összevásárpl, amire nincs szüksége és soha nem is lesz, amivel végülis a céljukat elérik a boltok, bemegy a vásárló és nem csak akciós termékeket vesz, azaz a bolt összességében nyer a kupon napokon

Zarára különben tényleg hülyeség költeni, akárki is írta, de nem azért mert márka, hanem azért mert ócska fast fashion márka, ami nem ér annyit, amennyit kérnek érte

brigastreetstyle 2014.10.13. 12:28:28

@HoNeYBiRD: Igaz:-)
A Zarára írt megjegyzés meg különösképpen (erről is írtam), de menthetetlen is vagyok, ami a Zarát illeti. Amúgy mondanom sem kell, hogy már háromszor varrtam meg a poncsót, mert leesnek a gombok:-)

blckrainbow 2014.10.13. 14:56:13

A T&G szárazsampon a leges-legnagyobb pénzkidobás. A DM sajátmárkás Baleás szárazsamponja (kék-fehér csomagolás) kb 600 forint és pont ugyan azt tudja.

Beleza 2014.10.13. 15:02:49

Szerintem pedig a blogger példásan járt el, hogy csinált valamit, amit most felülbírált és belátta hogy a jövőben nem így fog eljárni. Ez bárkinek hasznára válna. Mindenki követ el hibákat, de nem mindenki tanul belőlük.

A kuponokkal meg tényleg vigyázni kell, nehogy az ember olyasmit vegyen, amire nincs égető szüksége. Én kuponnal olyan dolgokat vennék, amik régóta óhajtott termékek és nincs más lehetőség olcsóbban hozzájutni, mint most a kuponnal.
Persze aki nem veszi a Glamourt állandóan, annak azt is érdemes figyelembe vennie, hogy lehet a magazin ára (kb500 ft) elviszi a kedvezményt ha csak 1-2 dolgot vesz, amik apróbb kiadások.

Zara-ban vannak szép dolgok, de sajnos számomra elfogadhatatlanul drága ráadásul a minősége nincs az árral összhangban.

A poncsóról meg annyit, hogy általában 2féle ember van:
- aki olcsóbban többet vesz de sokat költ
- és aki kevesebbet de drágábban vesz, de ugyannyit költ mint az előző

Minden elismerésem azoké, akik igazán jó minőséget, korrekt áron szereznek be, tényleg elhordják a ruháikat, cuccaikat és szerényen de mégis ízlésesen/elegánsan/divatosan/egyedien öltöznek.

brigastreetstyle 2014.10.13. 15:12:29

@blckrainbow: Én kis méretűt próbáltam a Tony&Guyból (Pixiboxban volt), és nagyon szerettem. Még az illatát is, pedig sokan pont az utalják. Ha elfogy kipróbálom a Baleásat, köszi a tanácsot!

Bobby Newmark 2014.10.13. 16:52:09

Kuponnal személyiségtől függően három kimenetel lehetséges:
1. Vásárlásmániások: miattuk lett kitalálva az egész, lásd poszt. Minimális kedvezményért behúz a boltba, ahol úgyis elkölt az ember egy rakat pénzt, ha már ott van.
2. Normális emberek: szükséges dolgok alkalomszerűen olcsóbban megvásárlására lehetőség, mint a kommentekben. Jellemzően szerencse kérdése, hogy elhasználódik-e, általában inkább felgyűlik a pénztárcában, táska alján "ha majd arra járok" felkiáltással, majd elfelejtődik és hónapokkal a lejárta után a kukába kerül.
3. Fillérbaszók: na, nekik éri meg. Irdatlan energiabefektetéssel és fegyelemmel ki lehet jönni jól a kuponokból, de ehhez feltétel, hogy az ember előtte elveszítse az ép eszét, és e köré építse az életét. Nem biztos, hogy megéri az anyagi haszon.

brigastreetstyle 2014.10.13. 18:25:03

@Beleza: Köszönöm a hozzászólást!:-)

brigastreetstyle 2014.10.13. 18:27:24

@Bobby Newmark: Igaz, igaz. De nálam is ez volt az utolsó, úgyhogy igyekszem bekerülni a "normális" emberek csoportba.

brigastreetstyle 2014.10.13. 18:30:15

@Vili Doli: Egy nőnél azért nem olyan egyszerű ez, mint hiszed!:-)

Vili Doli 2014.10.14. 11:10:07

@brigastreetstyle: Persze, tudom. Meglátnak valami cukit, és ott helyben szerelmesek lesznek bele. Megveszik.
Aki szerelmes, az általában nem tud logikusan gondolkozni. A cucc nekik kell, naná. Aztán később fölösleges kacat lesz belőle. Ha tudnak, kitalálnak valamit, hogy mire lehetne elhasználni. Ha olcsó volt, vigasztalja őket, hogy mégse dobtak ki ANNYI pénzt.

brigastreetstyle 2014.10.14. 21:10:10

@Vili Doli: Azért a másik nem sem egyszerű a számítógép és autó-mániával, arra is el lehet költeni horribilis összegeket, ugyanúgy "szerelemből".

Vili Doli 2014.10.15. 21:27:53

Azért azt meg kell jegyezni, hogy fölösleges hülyeségekre költeni csak az tud, akinek van pénze. Nem kell őket sajnálni.
Nem is tudom, a kedves blogger nem dicsekszik-e éppen, amikor arról panaszkodik, hogy 50 000 Ft lett a kidobott végösszeg? :-)

Aki nehezen, máról holnapra él, az nem fogja butaságokra herdálni a pénzét, mivel nincs neki.

brigastreetstyle 2014.10.16. 19:33:23

@Vili Doli: Nana:-) Nem dicsekszik, veri a fejét a falba, mert nem kellett volna ennyi hülyeséget összevenni (de még pluszban névnapja is volt, mentségére szolgáljon:-)
Az utolsó mondattal pedig nem biztos, hogy egyetértek. Szerintem éppen afelé tartunk, hogy beleverik az embereket abba, hogy butaságokra herdálják a pénzt, ami nincs, de abból is butaságot vesznek, érted?:D Épp ez van ezekkel a Kors papírtáskákkal, butaság, kiad érte ki tudja mennyit csak, hogy felvágjon vele, de belevalót nem tud venni. Abból a pénzből vehetne értelmesebb dolgot, értsd vaterán 1 forintért (vagy párszázért) lehet nyerni aukciót, és "nyerhet" egy normális táskát, vagy vehetne olyan dolgot, amire ténylegesen szüksége lenne, de nem...

Vili Doli 2014.10.16. 19:54:57

Nem tudom, mi az a Kors papírtáska, valami olyan, ami nélkül nem lehet élni?

Olyat viszont már hallottam, hogy valaki SZEMÉLYI KÖLCSÖNT VETT FEL, hogy meg tudja venni azt a "csodalámpát", amiről elhitették vele, hogy minden problémáját megoldja. Pedig már rég tudjuk, hogy csak a sebgyógyulást segíti.

Ezeket a másokat félrevezető, becsapó Aladdinokat agyon kellene csapni.

Vili Doli 2014.10.16. 19:55:43

Ja, 600 000 Ft volt a lámpa.

brigastreetstyle 2014.10.16. 20:11:15

@Vili Doli: Ne mond, én is hallottam egy ilyen esetről pont, a "libásbuszon" történt, ugyanaz a lámpa, hasonló ár, és valószínűleg élete végéig törleszti az illető.
Azokról az esetekről nem is beszélve, amikor az illető egy "putriban" lakik, de ott figyel az óriási síkképernyős TV a falon...Vagy egy 10 négyzetméteres helyen laknak hárman, de a garázsban ott áll a sok milliós BMV, lehetne még sorolni. Szóval a "nincset" is el lehet herdálni, és az is tud fölösleges hülyeségre költeni, aki egyik napról a másikra él (valószínűleg inkább nem eszik, nem fizeti a csekkeket, de ezek meglegyenek ám:-)

randomuser1 2014.10.16. 20:37:41

@Vili Doli: monnyuk a ceptert pont nagyon határozottan be kéne zárni, hihetetlen, ahogy a kiszolgáltatottakat szívatják az átveréseikkel.
süti beállítások módosítása