parisstyle

parisstyle

TESZT - Essie körömlakk

2014. október 02. - brigastreetstyle

Az egyik Pixiboxban jutottam hozzá életem első Essie-lakkjához (Head Mistress árnyalat). Külön öröm volt, hogy a lakk piros (imádom a piros lakkokat), így nagy örömmel próbáltam ki a lakkok királynőjét. 

A lakkot három rétegben kentem fel, felkenve először gyönyörű volt. Aztán kezdődött a baj...a lakk az istenért nem akart megszáradni. Mikor már úgy éreztem rendben lesz a dolog, lefeküdtem aludni. A lakkban persze reggelre ott volt a takaró nyoma. Sebaj gondoltam, kibír egy hetet így, nem olyan vészes, úgyis csak az veszi észre, aki közelről nézi. 

Ekkora csalódás utoljára a Dior Diorshow szempillaspirálja volt (a Douglasban megesküdött a nő, hogy jobb az Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cilsnél). 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parisstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr696753751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása