parisstyle

parisstyle

Versailles képes beszámoló

2014. október 08. - brigastreetstyle

Párizstól kb. 17 kilométerre fekszik Versailles városa, világhírű kastélyával.

A kastélyhoz legegyszerűbben a RER C-vel jutunk el. Az RER-ről leszállva elég csak a "tömeget" követni a kastélyhoz (hiába írják, hogy 5 perc alatt ott vagyunk, szerintem sokkal több). A jegyet útközben is meg lehet venni (én ott vettem), a jegyárakról mindenki tájékozódhat a következő linken:

http://billetterie.chateauversailles.fr/index-css5-chateauversailles-lgen-pg1.html

Egyet azonban mondhatok, semmiképpen ne nyáron (főleg augusztusban) akarjunk elmenni ide. Nálunk két órás tűző napon való várakozást jelentett. A helyzet a kastélyban sem volt jobb. A tömeg miatt éppen annyi idő volt, hogy egy pillantást vessek a dolgokra, és készítsek egy fényképet (aminek nagy része homályos lett). Ennek köszönhetően (és a negyven foknak) a kedvem eléggé elment a nézelődéstől, így nem néztem meg mindent, és őszintén megmondva visszamentem a szállásra:-) A kastély maga gyönyörű, a kertje pedig álomszép, de az én utam sajnos nem sikerült a legélvezhetőbbre. 

557.JPG

562.JPG

568.JPG

621.JPG

 

Hall of Mirrors.JPG589.JPG

630.JPG

634.JPG

654.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://parisstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr656771959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása