parisstyle

parisstyle

Öltözködési tanácsok ala Ines de la Fressange

2014. október 24. - brigastreetstyle

Már annyit hivatkoztam a blogban Ines de la Fressange könyvére, hogy nem maradhat ki egy a könyve alapján készített bejegyzés az általa adott tanácsokról. Jelen bejegyzés nem terjed ki mindenre, inkább csak az itthon problémát jelentőkre.

1. A csillogó ékszerek és a mindenhonnan elővillanó logók: ez nem a mi stílusunk.

Bár nekem is vannak olyan darabjaim, amiken szerepel a logó (a táskáimon), de ezen kívül egy ruhám sincs, amin rajta van bármilyen márkajelzés. Itthon valószínűleg soha nem fogják a gyengeelméjűek megérteni, hogy attól nem lesznek szebbek, jobbak, hogy a pólójukon rajta van a Retro felirat. Hány ilyet látni még mindig???

letöltés (1)_2.jpg

2. Jobb egy szalmatáska, mint egy márkás táska utánzata. Az utánzat divatellenes.
Ezt nem kellene magyarázni, de sajnos kell. Az utánzat árából bőr táskát lehet kapni. Könyörgöm, a hamisítványok 90%-ról tudni, hogy az, így az elérni kívánt hatás (a k*rva sok pénzem van, nem látod milyen táskám van) elmarad.
images (6)_3.jpg

3. A legging. Alig van ember, akinek jól áll.

Újabb itthon felmerülő probléma. A képen látható másodikhoz hasonlót nem olyan régen láttam, annyi különbséggel, hogy az illető kék színű bugyit viselt:-) 

leggings-united1.jpg

4. A mértéktelenül szexis már nem szexis (leopárdmintás ruha szédítő dekoltázzsal).

Sajnos sokan itthon a minél kivágottabb, minél rövidebb az a jobb elvet követik.A kívánt hatás nem mindig jön össze. Nézzünk már tükörbe, és ha tiszta narancsbőr a lábunk, vegyünk már hosszabb szoknyát. Az utcán dolgozó munkásokon, és néhány perverzen kívül senki se fog ránk figyelni, vagy ha igen, az sem azért lesz, mert júúj, de jól nézünk ki.

letöltés (3)_1.jpg

 

5. Hallgassunk az eladókra, hiszen ez a szakmájuk!

Ezt a tanácsot ne kövessük itthon! Amióta bejöttek a hátul cipzáros magassarkú cipők, hiába jártatom a szám, hogy nekem mindegyik bő, meg akarják magyarázni, hogy jó. Két bokám belefér egy cipőbe, kijár belőle a lábam, nem látják??? A hozzá nem értés miatt (tisztelet a kivételnek) ötször nézzünk meg mindent mielőtt megvennénk, ha egy eladó azt mondja, hogy jó, de mi látjuk, hogy nem.

Azt pedig kifejezetten utálom, ha beviszek 5 ruhát próbálni, és utána visszaadom mindet, és megkérdezik, hogy jó lett valamelyik, én mondom, hogy nem, de ha lenne kisebb, akkor talán, persze nincs, utána meg csak néznek rám értetlenkedve. Miért kell már magyarázkodnom, nézzenek már rám, 43 kg vagyok, marha vékony. Örülök, ha találok olyat, ami tetszik, és jó is méretben (így is általában hónapokat megyek dolgok után, és én is elég ideges szoktam lenni, amikor a századik nadrág is nagy, vagy a huszadik csizma is eláll), nehogy már ne lássák.

6. Hallgassunk zenét öltözködés közben méghozzá a Dead Flowerst a Rolling Stones-tól!

A végére maradt egy jó tanács. Sajnos én sem mindig követem, de igen hasznos tud lenni. Ha engem kérdeztek, akkor Rolling Stones Rain Fall Down szól, vagy Pink Floyd:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://parisstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr476830155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása