parisstyle

parisstyle

Amikor az ár nincs összhangban a minőséggel....

2014. szeptember 30. - brigastreetstyle

Bizonyos szempontból imádom a Zarát. Ruháim kb. 90%-a onnan van. A fast fashion-boltok közül talán ez áll legközelebb hozzám, és mégis ki tudna ellenállni egy Zara kabátnak, vagy blúznak?!

Így elég gyakran vásárolok ott, boldogan hozom haza a ruhákat, aztán jön a de...

Felveszem az áhított blúzt, nadrágot, kimosom, és mit látok? A blúz kilyukadt, a nadrág ötször akkora, mint amikor megvettem, a ruha egyszerűen szétfoszlott.

Az elején még nem is foglalkoztam vele, a számlákat azonnal ki is dobtam, úgyse lesz már szükségem rá.

Amikor egyre több ruhám kezdett tönkremenni minimális használat után, megelégeltem a dolgot, és elkezdtem visszavinni őket. Egy alkalmat kivéve - amikor mondták, hogy varrjam meg én - nem is volt gond, szó nélkül kicserélték másra.

Már kezdtem is magam rosszul érezni, elég ciki, hogy hetente ott vagyok, de azért, mert megint cserélni akarok valamit, nemde? A barátaim is kérdezték, hogy mi a fenét csinálok a ruháimmal. Azért mosni, vasalni még én is tudok... Még szerencse, hogy nemrég olvastam egy cikket, hogy a fast fashion boltok miért is gyártják olyan minőségűre a ruhákat, amilyenre, így van mivel védekezni, de tényleg az az ok, hogy akkor hamarabb visszamész vásárolni újat?!

Nyilván a Zara remek kampányt folytat (lassan nem is leszel ember, ha nem Zara ruhákban vagy), és nyilván sokan bedőlnek ennek (köztük én is), csak kár, hogy egy hét alatt egy 10-15 ezer forintos blúz rosszabbul néz ki, mint egy felmosórongy...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parisstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr446747887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispotzak 2014.10.06. 11:14:00

Már bocs, de... Miért vásárolsz RENDSZERESEN egy olyan márkát, aminek menthetetlen a minősége? Úgy tűnik, anyagi akadályok nincsenek, akkor miért nem szánod rá az időt, hogy találj egy olyat, amelyiknek a stílusa szintén bejön, de nem megy tönkre alig 1-2 használat után...?? Mert ez így szimpla felvágásnak tűnik, "Én megtehetem, hogy a Zara-tól vásárolok, még ha sz.r is". Arról nem beszélve, hogy nem, nem azért gyártják gyenge minőségűre, h visszamenj, ugyanis vagy olyan gazdag vagy, hogy nem számít, ha tönkrement, kidobod, újat veszel - ergo CSAK AMIATT, hogy becseréltesd, nem fogsz visszamenni, vagy nem vagy pedig nem vagy olyan gazdag, hogy naponta kidobj egy drágább ruhadarabot, akkor meg rövidesen máshol fogsz vásárolni (ha van egy csepp eszed).
A tippjeim:
- a Zara a teljesen divatbolond gyengeelméjűeknek gyárt
- kifogtál egy rossz szériát
- elromlott a mosógéped, mindent 95 fokon mos, csak még nem vetted észre
Ha van egy csepp eszed, ezt végiggondolod, és nem hagyod, hogy totálisan hülyének nézzenek.

brigastreetstyle 2014.10.06. 11:53:03

@kispotzak: A mosógépem max. 1 éves, úgyhogy nincs vele gond:-) Írtam, hogy a ZARA áll legközelebb hozzám a fast fashion boltok közül. Másik ok, hogy 43 kg vagyok, és ott szoktam még rám való ruhákat is találni (nadrágot, inget, kabátot), ami nem lóg rajtam. A H&M ruhák minősége még a Zara ruhákét is veri (rossz értelemben). Nem írtam, hogy minden rossz, van egy kabátom már kb. 3 éve, ami azóta is úgy néz ki, mintha új lenne, és semmi gond nincs vele. Az utóbbi talán 1 évben történtek a visszavitelek. Mint írtam, ha sz*r visszaviszem, mert még ha megtehetem is, hogy Zara-t vásárok (és ez egy ha, a téma igazán nem ide tartozik), akkor is vissza fogom vinni.
Én abban is látom a problémát, hogy (ez az én véleményem) a fast fashion boltok ide az áru legalját hozzák.
Táskában amúgy találtam olyat, ami minőségi. Cipőt sem veszek már a Zara-ban, de nem szégyen szerintem bevallani, hogy igen menthetetlen vagyok, és bedőltem a kampányuknak, és a divatfotóknak.
süti beállítások módosítása